Fotografie

Ja, het klinkt inderdaad cliché, maar zeg nou zelf… Sprekende fotografie en goed beeldmateriaal is een van de sterkste vormen van reclame. Goed beeldmateriaal dus, maar wat verstaan we daaronder? Goed beeldmateriaal van jouw bedrijf zijn beelden die de identiteit en het karakter van het bedrijf uitstralen. Dit kunnen beelden zijn van het bedrijf zelf, van de mensen die binnen het bedrijf actief zijn, maar natuurlijk ook de producten of diensten die je als bedrijf aanbied.


Goed beeldmateriaal zorgt voor vertrouwen en een persoonlijke touch. Het zorgt ervoor dat je met 1-0 voor staat als jouw doelgroep zich aan het oriënteren is op een geschikte partij om mee in zee te gaan. Goed beeldmateriaal scoort dus, dat is waar we het voor doen. Wat voor beeldmateriaal moet er dan komen om scoren? Dat is afhankelijk van het doel van deze beelden. Is het bijvoorbeeld verstandig om een bedrijfsvideo te maken, die je ook nog kunt opknippen voor de social media kanalen? Dragen professionele afbeeldingen van de medewerkers en de werkruimtes voldoende bij aan het imago van jouw bedrijf? Het is belangrijk samen te bepalen waarvoor het beeldmateriaal geschikt moet zijn, zodat de beelden zo effectief mogelijk ingezet kunnen worden. De mogelijkheden zijn in ieder geval enorm, tijd voor een bak koffie?

Stimulon

No nonsense

We zeggen wat we doen en doen wat we zeggen

Transparant

Omdat je wilt weten waar je aan toe bent

Samen blijven groeien

Hoe groot je wil worden? Dat bepaal jij